Dewey's Readathon - Sidste Update

Den sidste update er postet efter readathonet sluttede og er baseret på mine instagrams
 

Måske skyldes det alle de Gary Larson FAR SIDE tegneseriestriber, jeg har læst, at jeg ikke kunne modstå denne bog. Sådan går det, når den bog, man ville ha' købt som gave, var udsolgt.
 
 

Kroppen havde sin helt egen mening, så jeg har sovet ret tungt i en del timer (mere end jeg havde regnet med), så jeg vil læse DE SIDSTE TIMER (ARC) i readathonets sidste timer plus lidt flere, da jeg havde planlagt en lur i eftermiddag, som ikke er så tiltrængt nu.
 
N,år du læser en bog med et smuds cover/bogjakke, tager du det så af, mens du læser bogen? Hos mig ryger det af, så omslaget ikke får skrammer.


 
Lige to bøger med store emner læst indenfor readathondøgnet. Læste TRANSFERVINDUE grundet nysgerrighed, men forstår ikke den hype, der var omkring udgivelsen. Påmindelse om, at to læsere læser ikke samme bog ens. PASSION en god inspiration til nydiagnosticerede om at se fremad og leve med en diagnose.
 
Håber I havde et godt readathon.

Comments

Popular posts from this blog

Hjerteknuser

Når tiden går i stå

Ulveungen Urds uhyggelige halloween