Hjerteknuser


Reklame / anmeldereksemplar



HJERTEKNUSER er 2. bind i Geir Tangens triologi med Vidjar og Lotte - den udkom sidste år, hvor jeg også læste den, men den har ventet på min anmeldelse

Vi er tilbage i Haugesund, hvor Vijar og Lotte forsøger at vende retur til en almindelig hverdag efter Maestro-sagen. Men fest for unge mennesker med sprut, stoffer og sex ender med et dødeligt udfald for en ung pige. Det bliver hurtigt opgraderet til en mordsag, hvor mistanken falder på norske nynazister og Alexander....

...Alexander, Vidjars søn, har en dårlig sag, da han ikke husker detaljer fra festen, forsøger at flygte fra politiet og oveni købet har diagnosen ADHD. Så er der meget for Vidjar at finde hoved og hale i i jagten på sandheden.

Geir Tangen beskriver for mig et vigtigt emne. Hvad er det folk ser, når de hører, at en person har en diagnose? Er det personens diagnose eller personen bag diagnosen? De fleste har faktisk svært ved at se forbi en eventuel diagnose.

Heldigvis er ventetiden på triologiens sidste del ikke lang, da DØD MANDS TANGO udkommer på dansk på fredag. Min anmeldelse af MAESTRO her


Fuldt hus til HJERTEKNUSER ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (følger GoodReads rating)

Original titel: Hjerteknuser
Forfatter: Geir Tangen
Forlag: Modtryk
Sprog: Dansk (oversat fra norsk)
Udgivet: 1 juni 2018

Jeg har modtaget et anmeldereksemplar fra forlaget - anmeldelsen er mine egne ord om bogen.

Comments

Popular posts from this blog

Når tiden går i stå

Blindtunnel