Blindtunnel

Reklame / anmeldereksemplar 





Nogle gange skal man bare hoppe ud på dybt vand og læse noget af en forfatter, som man ikke har stiftet bekendtskab med før.

Blindtunnel blev udgivet på dansk lige før Krimimessen i Horsens, som jeg missede grundet sygdom, men heldigvis har kunnet bruge bøger som mental medicin.

Havde hørt navnet på området Sudeterland før, men kendte ikke den biografiske beliggenhed - min viden rakte til Tyskland, Østrig/Ungarn, 2. verdenskrig......

Sonja og Daniel har købt en vingård i området, da de vil starte på en frisk, men befinder sig snart midt i en dyster situation med fortiede historiske hændelser, skjulte tuneller, lig, løgne med mere.

⭐️⭐️⭐️⭐️/5 (følger GoodReads rating) og putter forfatterens tidligere bøger på min TBR liste.


Original titel: Blindtunnel
Forfatter: Tove Alsterdal
Forlag: Modtryk
Sprog: dansk (oversat fra svensk)
Udgivet: April 2019



Jeg har modtaget et anmeldereksemplar fra forlaget som e-bog, anmeldelsen her er mine egne tanker om bogen.



Comments

Popular posts from this blog

Hjerteknuser

Når tiden går i stå

Ulveungen Urds uhyggelige halloween