24in48 læsemarathon - Readathon


Jeg har lige tilmeldt mig 24in48 Readathon - starter officielt 06:00 dansk tid (CET) lørdag 22 juli og ender 48 timer senere - i ophavslandet USA er det midnat (EST) til lørdag det hele starter. "Trænede" lidt sidste weekend, hvor jeg fik læst 2½ bog - ikke planlagt, men havde bare brug for bøger. Jeg har ikke forberedt en læseliste, men har tænkt mig at angribe min store bunke med ulæste bøger og se hvor tæt jeg kommer på de 24 timer. Vil komme med updates her på bloggen efterhånden weekenden skrider frem.
 
Deltager du også?
 
I have just signed up for 24in48 Readathon - starts officially at 6am Danish time (CET) on Saturday, July 22th and ends 48 hours later - in country of origin USA it starts at midnight (EST) between Friday and Saturday. "Trained" a bit last weekend where I read 2½ books - was not planned but just needed books. I have not planed a reading list, but plan to attack my big pile of unread books and see how close I get to the 24 hours. Will post updates on this blog during the progress of the weekend.
 
Are you participating too? 
 

Comments

Popular posts from this blog

Hjerteknuser

Når tiden går i stå

Ulveungen Urds uhyggelige halloween