Let the Reading Begin



Klokken er 8:30 her i København, og 24in48 Readathon startede officielt for 2½ time siden. Nu starter min dag og dermed også min læse weekend. Jeg har været på deltagerlisten en gang før, men måtte opgive dengang, da ting bare ikke hang sammen.

It is 8:30 here in Copenhagen Denmark and 24in48 Readathon officially started 2½ hours ago. My day begins now and with it also my reading weekend. I have signed up once before but gave up, as things did not work out.

Jeg har ikke valgt bøger på forhånd, men har blot tænkt mig at gribe fat i nogle af de mange ulæste bøger, som jeg har i nogle bogstakke. Min foretrukne genre er klart krimier, men starter ud med en af mine favorit forfattere, engelske Katie Fforde, der aldrig er udkommet på dansk. Heldigvis er mit arbejdssprog engelsk, så jeg faktisk læser lige så hurtigt som jeg læser dansk.

I have not chosen books beforehand but just want to grab some of the many unread books I have in some book stacks. My preferred genre is by far crime books, but start with one of my favorite authors English Katie Fforde, that have never been published in Danish. Luckily my work language is English so I read it just as fast as I read Danish.

God læselyst / Happy reading

Comments

Popular posts from this blog

Hjerteknuser

Når tiden går i stå

Ulveungen Urds uhyggelige halloween